lauantai 14. toukokuuta 2011

Slash Dot Dash


Lupailin vähän aikaa sitten opiskelevani erilaisten koristeluiden tekemistä, ainaisten Konadien tilalle ja se päivä on nyt saapunut. Innostun kokoajan lisää kynsien tekemisestä ja uusista tekniikoista, ja asenteeni onkin ehkä viimeaikoina ollut ”kaikki tänne heti” – tyylinen. Tästä johtuen, viimeisin postipaketti olikin aika iso. 

China Glaze: Yellow Polka Dot Bikini / Rimmel: Black Cap / 
M63
O.P.I: Alpine Snow / M60

Tähän asti kynsikoristeluni ovat rajoittuneet kaksivärisiin lakkauksiin, kynsitarroihin, ”dotting toolin” käyttöön (se sama vanha kuulakärkikynä), glitter-lakkoihin, crackle-lakkoihin, sekä Konadeihin. Nyt kuitenkin olen saanut uusia kavereita, joiden käyttöä olen vasta aloittelemassa. Näitä ovat mm. koristelulakat joissa on sekä sivellin että terä, strassit, irtoglitter, oikea dotting tool, sekä tietysti akryylit ja erilaiset väritipit. 






Strasseja olen aikaisemmin käyttänyt toooodella vähän, sillä käyttämäni strassit olivat kynsitarra-tyylisiä. Tästä johtuen strassien kappalehinta oli naurettavan kallis, eikä kivet ikinä pysynyt omalla liimallaan pitkään paikoillaan. Nyt kuitenkin kun olen käyttänyt irtokiviä ja kynsiliimaa, pysyvät kivet jopa paikoillaan. Kivien asettelukin on paljon helpompaa irtokivillä kuin ”kynsitarroilla”, sillä tarroja käyttäessä kivi jää siihen mihin se ensin putoaa, kun taas irtostrasseilla ja kynsiliimalla paikkaa voi vielä muuttaa kynnellä.         



Mavala: Mauve Gendre
Koristelulakkoja olen käyttänyt vasta lähinnä pisteiden tekoon kynä-päällä, mutta jotain pientä olen tehnyt myös siveltimillä. Myönnän yliarvioineeni koristelusiveltimen käyttöä, sillä se ei todellakaan ole niin vaikeaa kun luulin. Nyt kun sain lisää värejä koristelulakkoihin, luulen että sivellintöitä tulee vastaisuudessa blogiin asti!






                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Odotan innolla kommenttiasi! <3