maanantai 1. elokuuta 2011

Blue Light


Minulla oli pitkään crackle-lakat pannassa, sillä mielestäni ne olivat tylsiä ja niitä tuntui olevan kaikilla. Nyt kuitenkin olen huomannut ajattelevani yhä useammin crackleja, ja sitä, kuinka monella eri tavalla niitä pystyy käyttämään tavallisen tavan lisäksi. Olen sutinut crackleja sivusuunnassa, laittanut niitä päällekkäin ja nyt päätin kokeilla crackle-lakkan töpöttelyä kynsien kärkiin. Crackle-lakkana toimi näissä kynsissä IsaDoran Graffiti 802 White Art, jonka päälle töpöttelin vielä kerroksen O.P.I.n Last Friday Night –lakkaa, mikä teki valkoisista crackleista hennon vaalean sinisiä.





 




















 




















Edellisten kynsien vesimarmorointien ja näiden töpöttelyiden siivoukset ovat kuivattaneet kynsinauhojani aivan käsittämättömän paljon, ja vaikka olen nyt kesällä päässyt melko helpolla kynsinauhojen hoidon suhteen, on tällä viikolla luvassa käsien tehohoitoa. Kynsinauhaöljyt valmiustilaan, mars! 


Depend nro 171
O.P.I Last Friday Night
IsaDora Graffiti 802 White Art


4 kommenttia:

  1. Ihanan erilaiset crakclet :) Tota töpöttelyä en oo keksinytkään... täytyy varmaan kokeilla.
    Haluisitko käydä tutustumassa mun blogiini? Mulla on siellä kynsiaiheinen arvontakin menossa. http://lepikossakuhisee.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. 3nn: kiitos :>>

    Mirja: kiitos ja kokeile ihmeessä, todella helppoa ja nopeaa! ja kiitos vinkistä, käyn tutustumassa :>

    Onko muuten vähän hienoa, että sain ensimmäisen kerran vastata kahteen kommenttiin samanaikaisesti, jej! ^^

    VastaaPoista
  3. annoin blogissani sulle palkinnon:))
    http://nail-life.blogspot.com/2011/08/one-lovely-blog-award.html

    VastaaPoista

Odotan innolla kommenttiasi! <3